Polski oddział koreańskiej marki SsangYong z kolejnym kamieniem milowym na krajowym rynku w sierpniu br. Polscy klienci zarejestrowali przeszło czterysta samochodów osobowych SsangYong (410 sztuk, co stanowi wzrost o 876 proc. r/r) oraz 16 samochodów dostawczych - pick-upa Musso Grand. Rekordowe dla marki dane rejestracji z ubiegłego miesiąca to jednocześnie historyczny wynik przeszło 1,2 proc. udziału w rynku, co pozwoliło uplasować się przed markami jak Lexus (1,08 proc.), Seat (1,09 proc.), Land Rover (0,65 proc.) czy Jeep (0,27 proc.).
Jerzy Prządka, członek zarządu SsangYong Auto Polska, powiedział: – Niezakłócone dostawy samochodów i konkurencyjna oferta pozwalają nam konsekwentnie zdobywać przychylność polskich klientów, którym z tego miejsca chciałbym serdecznie podziękować za obdarzone zaufanie. Wysoka jakość produktów, potwierdzona 5-letnią fabryczną gwarancją, dostępność większości modeli od ręki i możliwość wyposażenia samochodów w instalację LPG powodują, iż zainteresowanie marką rośnie z miesiąca na miesiąc. Równie dynamicznie rozwija się segment sprzedaży B2B – zacieśniamy współpracę z liderami rynku wynajmu długoterminowego, którzy oferują swoim klientom wygodny sposób na rozpoczęcie przygody z najstarszą koreańską marką motoryzacyjną.
Jak podaje polski importer, założony na ten rok plan sprzedaży w wysokości 1 500 sztuk samochodów uda się najprawdopodobniej zrealizować jeszcze w trzecim kwartale. Tym samym polski oddział SsangYonga liczy na przekroczenie 2 000 rejestracji w bieżącym roku kalendarzowym.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!