1. mojeauto.pl >
  2. motogazeta >
  3. Aktualności >
  4. Suzuki wspiera polską koszykówkę

Suzuki wspiera polską koszykówkę

Przez kolejny rok Suzuki będzie wspierać polską koszykówkę. Japońska marka została ponownie w rozpoczynającym się sezonie 2014/2015 sponsorem Polskiej Ligi Koszykówki.

Suzuki wspiera polską koszykówkę
W 2013 r. Suzuki Motor Poland zostało oficjalnym partnerem motoryzacyjnym Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki, a w tym roku zdecydowano o przedłużeniu współpracy. W ramach zawartej umowy na potrzeby polskiej koszykówki przekazano samochody marki Suzuki. Flota aut składa się z najpopularniejszych obecnie modeli Suzuki, crossovera SX4 S-Cross oraz stylowego, miejskiego Swifta.

- W trakcie sezonu Tauron Basket Ligi oraz latem, kiedy gra reprezentacja Polski, często podróżowaliśmy. W każdej chwili mogliśmy liczyć na samochody marki Suzuki, które okazały się niezawodne. Cieszymy się, że ze współpracy zadowolony jest również nasz partner, który chce kontynuować promocję swojej marki poprzez koszykówkę - mówi Jacek Jakubowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Koszykówki i Prezes Polskiej Ligi Koszykówki.

- W ciągu ostatniego roku usłyszeliśmy wiele głosów uznania od kibiców polskiej koszykówki. Co prawda to wciąż mniej popularna dyscyplina niż np. piłka nożna w Polsce, ale atmosfera panująca na meczach jest fantastyczna. Z przyjemnością wspieramy sport, który dostarcza kibicom tyle radości, a przy tym promuje grę fair play – uważa Jarosław Jędrzejewski, Dyrektor Marketingu w Suzuki Motor Poland.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Suzuki Swift
Suzuki Swift
Cena podstawowa już od: 55 500 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.
Suzuki SX4
Suzuki SX4
Cena podstawowa już od: 84 500 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.

Podobne wiadomości:

Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z Superligą

Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z...

Aktualności 2020-12-21

Suzuki Ciaz debiutuje w Indiach

auto motor i sport 0000-00-00

Nowy sedan klasy średniej, Suzuki Ciaz, debiutuje w indyjskich salonach. Poźniej trafi też na rynki Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej i Afryki. W Chinach sprzedawany będzie jako Suzuki Alivio.

Komentuj:

~kosykaz 2014-10-29

polska liga koszykówki, jak tam więcej murzynów gra i innych zagraniczniaków, a z Polaków to może po jednym góra dwóch w wyjściowej piątce, to nie to co kiedyś, gdy główne skrzypce grali taci zawodnicy jak Tomczyk, Wójcik czy Zieliński

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volkswagenem ID.3 na Nordkapp
Volkswagenem ID.3 na Nordkapp
Volkswagen ID.3 w ciągu 10-dniowej wyprawy pokonał ponad 5700 km. W tym czasie ładowanie akumulatora kosztowało łącznie 760 zł.