Toyota Proace City – Polska w czołówce
Toyota sprzedała w Polsce więcej egzemplarzy modelu Proace City niż na poszczególnych największych rynkach motoryzacyjnych Europy, takich jak Niemcy, Francja, Włochy czy Hiszpania. Jest to efekt dużego zaangażowania Toyota Motor Poland w segment aut dostawczych oraz stworzenia odrębnej sieci salonów Toyota Professional, skoncentrowanej na sprzedaży samochodów użytkowych oraz obsłudze firm.
- Wciąż jesteśmy na początku drogi wprowadzania do polskiej oferty Toyoty aut dostawczych. To mozolna praca wykonywana przez cały nasz zespół krok po kroku. Bardzo pomocne w tym procesie są sugestie i uwagi naszych klientów. Poznając ich punkt widzenia, byliśmy w stanie przygotować ofertę dostosowaną do polskich oczekiwań. To zaowocowało doskonałym przyjęciem na rynku – powiedział Tomasz Suliga, LCV Manager Toyota Motor Poland.
- Hitem okazał się nasz nowy model kompaktowy dla small businessu – Proace City, ale także wyjątkowe warunki 3-letniej gwarancji PRO z limitem przebiegu do 1 mln kilometrów. Takiego dystansu z ochroną serwisową nie zaproponował dotąd nikt w tych segmentach aut użytkowych. Mogliśmy sobie na to pozwolić m.in. dzięki uruchomieniu w Polsce nowej sieci naszych stacji sprzedaży i serwisu Toyota Professional, która ma się skupić na obsłudze właśnie tej grupy aut – dodał Tomasz Suliga.
Toyota coraz mocniejsza w segmencie aut dostawczych
Od 2016 roku, kiedy na europejskim rynku zadebiutowały nowe generacje modeli Proace i Proace Verso, Toyota systematycznie rozbudowuje swoją gamę samochodów dostawczych. W 2019 roku zadebiutował Proace City – wszechstronne kompaktowe auto użytkowe do zadań specjalnych.
Model ten, oferowany w dwóch odmianach – dostawczej furgon i osobowej Verso, to wygodne narzędzie pracy dla małych firm, które można łatwo dostosować do charakteru działalności dzięki szerokiej ofercie innowacyjnych systemów zabudowy. Obecnie gama samochodów dostawczych z rodziny Proace obejmuje pojazdy o pięciu długościach, wielu różnych konfiguracjach nadwozia oraz wnętrza, a także bogatej palecie wersji wyposażenia – od samochodów roboczych i specjalistycznych po luksusowe salonki i auta rodzinne.
Sieć salonów Toyota Professional, rozwijana w Polsce od 2019 roku, to pionierski projekt Toyota Motor Poland, który stanie się wzorem dla wszystkich pozostałych przedstawicielstw Toyoty w Europie.
Kolejną ważną innowacją jest unikatowa Gwarancja PRO na 3 lata lub aż milion kilometrów, obejmująca wszystkie modele z rodziny Proace.
Innowacyjne są także oferowane na polskim rynku i opracowane przez polskie firmy we współpracy z Toyotą systemy zabudowy, wykonywane w nowatorskich technologiach z bardzo nowoczesnych, lekkich i wytrzymałych materiałów. Dobrym tego przykładem jest izoterma wykonana w technologii termoformowania płyt plastikowych ABS, które idealnie przylegają do ścian przedziału ładunkowego Toyoty Proace i Proace City.
Izotermę Toyoty można wyposażyć w kompaktowy agregat montowany we wnętrzu samochodu, bez często stosowanego, lecz mało praktycznego modułu chłodniczego na dachu auta, który zwiększa jego wysokość i podnosi środek ciężkości.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!