mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > VW Golf VIII dopiero za trzy lata

VW Golf VIII dopiero za trzy lata

Volkswagen ma jeszcze trochę czasu żeby przemyśleć rozwiązania, które pojawią się w ósmej odsłonie Golfa. Szczególnie w obliczu afery Dieselgate. Według doniesień auto pojawi się na rynku w 2019 roku.

VW Golf VIII dopiero za trzy lata
Jeżeli plotki się potwierdzą, to dopiero za trzy lata ujrzymy nowego Volkswagena Golfa. Producent z Wolfsburga musi jeszcze dobrze przetestować nowe rozwiązania i silniki na pokładzie samochodu, zanim ujawni jego wygląd.

Projektanci stworzyli już dwie wizje nowego Golfa, ale nie wybrali jeszcze ostatecznej. Jedna skupia się na klasycznych kształtach, a druga jest nieco bardziej futurystyczna. Jednak całości ma przyświecać slogan "widoczna jakość".

Pewnym jest, że nowy Volkswagen Golf straci trochę kilogramów. Dzięki nowej płycie podłogowej uda się zaoszczędzić od 35 do 70 kg, w zależności od wersji. Zwiększy się rozstaw osi, co wpłynie na ilość miejsca w kabinie. Na długiej liście wyposażenia pojawią się nowe dodatki, takie jak system head-up display czy nowy, wielki dotykowy ekran. Na razie musimy się uzbroić w cierpliwość i czekać na kolejne wieści na temat nowej generacji Golfa.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Volkswagen Golf
Volkswagen Golf
Cena podstawowa już od: 75 990 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr. kombi-5dr.

Podobne wiadomości:

Volkswagen e-Golf - Golf z prądem

auto motor i sport 2016-06-10

Oto Volkswagen Golf, którego nie zatankujemy na zwykłej stacji benzynowej. Pod klapką wlewu paliwa zamiast pistoletu znajduje się gniazdo ładowarki elektrycznej. 

Volkswagen Motorsport kończy ze spalinowym ściganiem

Volkswagen Motorsport kończy ze spalinowym...

Aktualności 2019-12-30

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ponad pół miliona hybryd Toyoty w Europie
Ponad pół miliona hybryd Toyoty w Europie
Toyota dostarczyła w całym 2019 roku w Europie ponad 560 tys. aut hybrydowych. Oznacza to ponad 52-procentowy udział tego rodzaju napędu w ogólnej sprzedaży.