mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > VW Passat GTE - znamy polskie ceny

VW Passat GTE - znamy polskie ceny

U niektórych dealerów Volkswagena można już zamawiać hybrydowego Passata GTE. Do wyboru jest sedan lub kombi. Nie ważne, na który wariant się zdecydujesz, tanio niestety nie będzie.

VW Passat GTE - znamy polskie ceny

Jedno z najpopularniejszych aut współczesnej Polski po raz pierwszy zadebiutowało jako hybryda w zeszłym roku. Jednak dopiero teraz Passat GTE trafia do wybranych dealerów. W aucie zamontowano 1,4-litrowy silnik TSI o mocy 115 kW/156 KM oraz w silnik elektryczny osiągający moc 85 kW/115 KM. Obydwie jednostki zapewniają łączną moc 160 kW/218 KM i zasięg do 50 km w trybie elektrycznym. Całkowity zasięg Passata GTE wynosi nawet 1114 km. Samochód cechuje bardzo małe zużycie paliwa, które wynosi jedynie 1,6 l/100 km oraz 12,2 kWh/100 km (wg normy NEDC dla samochodów hybrydowych).

 

Passat GTE oferowany jest tylko ze skrzynią biegów DSG. Akumulator litowo-jonowy, zaopatrujący silnik elektryczny w prąd, jest ładowany podczas jazdy, poprzez między innymi odzysk energii hamowania. Akumulator można także ładować z domowego gniazdka za pomocą kabla. Czas ładowania z sieci o napięciu 230 V wynosi 4 godziny i 15 minut, a z sieci o napięciu 360 V (za pomocą tzw. Wallboxa) – tylko 2 godziny i 30 minut. 

Wiele funkcji Passata GTE można obsługiwać przy pomocy smartfona, korzystając z aplikacji „Car-Net e-Remote”. W taki sposób można m.in. ładować akumulator, włączyć klimatyzację czy też wskazać ostatnią pozycję parkowania. Passat GTE w wersji sedan kosztuje 173.490 zł, a w wersji Variant – czyli kombi – o 3 tys. zł więcej. 

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat
Cena podstawowa już od: 99 990 PLN brutto
Dostępne nadwozia: kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Volkswagen ID.3 - w Zwickau ruszyła produkcja

Volkswagen ID.3 - w Zwickau ruszyła produkcja

Aktualności 2019-11-04

Volkswagen T2 Elektro. Pionier elektromobilności

Volkswagen T2 Elektro. Pionier...

Aktualności 2019-11-08

Komentuj:

~car 2016-05-29

Nie przepadam za niemieckimi samochodami, nie chcę więc krytykować, w końcu to rzecz gustu ale jeśli o mnie chodzi to stawiam na premium i takie auta jak Infiniti Q50 hybryda, ten ma dopiero godne osiągi i wyposażenie.

~automan 2016-05-20

Beznadzieja,wygląd i napęd do dupy...

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
VW walczy ze smogiem
VW walczy ze smogiem
Jego zapowiedź, że do 2050 roku stanie się neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla nie jest deklaracją bez pokrycia...