mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Volkswagen Samochody Użytkowe zmienia nazwę na Volkswagen Samochody Dostawcze

Volkswagen Samochody Użytkowe zmienia nazwę na Volkswagen Samochody Dostawcze

Volkswagen Samochody Użytkowe zmienia swoją nazwę, która brzmieć będzie Volkswagen Samochody Dostawcze.

Volkswagen Samochody Użytkowe zmienia nazwę na Volkswagen Samochody Dostawcze

Volkswagen Samochody Użytkowe wdraża w życie nową identyfikację wizualną marki - odświeżony logotyp, idącą w zgodzie z podobnymi zmianami, które zachodzą w marce Volkswagen Samochody Osobowe. Idąc krok dalej zmianie ulega także nazwa marki na rynku polskim, która brzmieć będzie Volkswagen Samochody Dostawcze.

- Wraz z wejściem nowej identyfikacji wizualnej nazwa marki na rynku polskim zmieniona została na Volkswagen Samochody Dostawcze. Wierzymy, że nowa nazwa marki będzie bliższa temu jak o furgonach, busach czy vanach mówią nasi Klienci. Jesteśmy przekonani, że nazwa Volkswagen Samochody Dostawcze precyzyjniej odzwierciedla wysoką specjalizację naszych samochodów. Nowe logo i nowa nazwa marki to nasze nowe kreatywne podejście do budowania wizerunku samochodów dostawczych Volkswagen w Polsce. Samochodów, które mają budzić emocje, być autentyczne, wszechstronne, a tym samym wyznaczać kierunek rozwoju motoryzacji i nowoczesnej mobilności - podkreśla Patryk Grzeczka, Dyrektor Marketingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze.

Zaprezentowane zmiany identyfikacji wizualnej mają odświeżyć wizerunek marki, by ta była gotowa na wyzwania nowej mobilności.

- Prezentujemy właśnie nową, odświeżoną wersję modelu T6. Bardziej cyfrową, bardziej połączoną z siecią oraz otoczeniem i bardziej współczesną – mówi Heinz-Jürgen Löw, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. - Od początku tego roku, jako marka Volkswagen Samochody Dostawcze, jesteśmy odpowiedzialni za model ID. BUZZ, który moim zdaniem jest najbardziej budzącym emocje pojazdem rodziny ID. Nie ma więc lepszego momentu niż teraz, na ogłoszenie i pokazanie rebrandingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze.

Tobias Volkmer, szef marketingu i marketingu produktowego samochodów dostawczych Volkswagen dodaje: Nasz marketing staje się coraz bardziej cyfrowy i funkcjonujący w sieci. Jesteśmy ciągle w ruchu i mamy zamiar docierać z komunikatem do naszych klientów szybko i emocjonalnie.

Marka Volkswagen Samochody Dostawcze jest w pełni włączona w szerszy proces wdrażania nowej identyfikacji wizualnej Volkswagena. Tobias Volkmer kontynuuje: - W tej wersji mocno skupiliśmy się na takiej interpretacji znaku, która najbardziej pasuje do naszych grup docelowych. Autentyczność przede wszystkim odgrywa tu większą rolę niż kiedykolwiek wcześniej.

Transformacja staje się z dnia na dzień bardziej widoczna: wszystko jest stopniowo dostosowywane do nowego kierunku – od języka wizualnego, przez całą identyfikację korporacyjną wszystkie materiały drukowane, obecność w internecie, branding partnerów sprzedaży detalicznej, aż po aktualne logo. Ma ono podkreślać przejście marki z klasycznego producenta lekkich samochodów dostawczych, do współczesnego dostawcy przyszłościowych rozwiązań w zakresie mobilności.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Volkswagen
Tematy w artykule: Volkswagen Volkswagen Samochody Uzytkowe

Podobne wiadomości:

Volkswagen T6.1 w Polsce. Znamy ceny

Volkswagen T6.1 w Polsce. Znamy ceny

Aktualności 2019-11-26

Volkswagen ID. Space Vizzion

Volkswagen ID. Space Vizzion

Aktualności 2019-11-21

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
VW walczy ze smogiem
VW walczy ze smogiem
Jego zapowiedź, że do 2050 roku stanie się neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla nie jest deklaracją bez pokrycia...