Nowa jednostka napędowa wyposażona w system wtrysku Common Rail sprawia, że Amarok pierwszą setkę osiąga po upływie 12.6 sekundy (wyniki lepszy od poprzednika o 0.6 sekundy). Prędkość maksymalna teraz wynosi 168 km/h (poprzednio 162 km/h). Amarok wyposażony w nowy silnik z technologią BlueMotion Technology potrzebuje średnio 6.8 l oleju napędowego do przejechania dystansu 100 km.
Oprócz zmienionego silnika Volkswagen dodaje nowe elementy wyposażenia, takie jak: nawigacja RNS 510 wraz z 6.5 calowym ekranem dotykowym oraz 30 GB twardym dyskiem, kamerę cofania Rear Assist, jak i ogrzewanie postojowe sterowane za pomocą pilota.
Technologia BlueMotion dostępna jest teraz także z silnikiem wysokoprężnym BiTurbo, który dostarcza 180 KM mocy i 400 Nm momentu obrotowego. Jednostka napędowa wyposażona w technologię BMT można od teraz łączyć ze wszystkimi silnikami i skrzyniami biegów. Technologia dostępna jest również dla modeli Transporter, Caravelle, Multivan oraz California.

Ciekawe rozwiązanie trafia do modelu z serii T5. 180-konny motor z pakietem BlueMotion Technology wspomagany przekładnią DSG posiada funkcję wolnego biegu. Zdjęcie nogi z pedału przyspieszenia automatycznie odłącza silnik i pozwala na pracę na biegu jałowym, pozwala to na obniżenie zużycia paliwa. Wciśnięcie hamulca dezaktywuje funkcję wolnego biegu.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!