W 6771 autach z polskich drów, wyprodukowanych między 5 marca 2013, a 10 września 2014 roku istnieje ryzyko, że elastyczny przewód hamulcowy koła przedniego może przecierać się o krawędź osłony nadkola. W efekcie może dojść do wycieku płynu hamulcowego poniżej minimalnego poziomu, a to z kolei skutkuje obniżeniem skuteczności hamowania.
Właściciele felernych Renault Clio zostaną poinformowani listem poleconym o możliwości uszkodzenia i zaproszeni do serwisów. Tam ich auta poddane będą oględzinom i ewentualnej naprawie - jeśli ta okaże się konieczna.
Galeria:
Zobacz wszystkie zdjęcia (34)
Właściciele felernych Renault Clio zostaną poinformowani listem poleconym o możliwości uszkodzenia i zaproszeni do serwisów. Tam ich auta poddane będą oględzinom i ewentualnej naprawie - jeśli ta okaże się konieczna.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!