mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Zmiany w Audi. Kto zastąpi Brama Schota?

Zmiany w Audi. Kto zastąpi Brama Schota?

Bram Schot 1 stycznia objął stanowisko prezesa zarządu Audi. Wiemy już, kto zajmie jego poprzednie stanowisko w firmie.

Zmiany w Audi. Kto zastąpi Brama Schota?

Jak podaje komunikat prasowy, najpóźniej 1 lipca 2019 roku stanowisko szefa pionu sprzedaży i marketingu Audi AG zajmie Hildegard Wortmann, pracująca wcześniej w BMW. Zastąpi ona na tym miejscu Brama Schota, który 1 stycznia br. objął posadę prezesa zarządu.

Hildegard Wortmann ma wiele lat doświadczenia w międzynarodowym środowisku biznesowym na pozycjach związanych z zarządzaniem produktem, marketingiem i komunikacją marek.

– Hildegard Wortmann ma ponad 20 lat międzynarodowego doświadczenia w sprzedaży i marketingu samochodów z segmentu premium. To czynią ją osobą idealną do kształtowania innowacyjnego oblicza marki Audi oraz do przeorientowania celów jednego z najbardziej rozbudowanych pionów naszego przedsiębiorstwa – podkreślił podczas jej przedstawiania dr Herbert Diess, przewodniczący Rady Nadzorczej Audi i prezes Volkswagena.

Prezes zarządu Audi AG Bram Schot, dodał: „Audi jest w procesie istotnych zmian, a my czynimy kolejny krok naprzód. Z Hildegard Wortmann w zarządzie i wspólnie z naszą załogą, osiągniemy sukces w transformacji firmy. To właśnie Hildegard będzie miała decydującą rolę na pełnej wyzwań drodze do przyszłości.”

Zastępca przewodniczącego Rady Nadzorczej Audi i przewodniczący Rady Zakładowej Peter Mosch powiedział ponadto: „Z zadowoleniem przyjmujemy nominację Hildegard Wortmann do zarządu Audi i oczekujemy, że wniesie ona powiew świeżego powietrza, by nadać naszej marce ostrości w sposób zrównoważony i by wspólnie z nami kształtować przyszłość czterech pierścieni.”

Swoją karierę zawodową Hildegard Wortmann rozpoczęła w roku 1990 w koncernie Unilever, przechodząc przez wiele stanowisk, w tym product i brand managera, by zakończyć na pozycji dyrektora marketingu. Podczas pracy w tym koncernie zdobywała międzynarodowe doświadczenie w Londynie i w Nowym Jorku.

Począwszy od roku 1998, obejmowała różne stanowiska w Grupie BMW. Zaangażowana była w odnowienie marki MINI, odpowiadała za marketing przed-rozwojowy oraz za projekty innowacyjne. Następnie skoncentrowała się na wysokich stanowiskach kierowniczych w zakresie zarządzania produktowego zarówno samych samochodów, jak i obsługi posprzedażnej.

Hildegard Wortmann odegrała kluczową rolę w wyznaczaniu kierunku e-mobilności, rozwijając rodzinę modeli elektrycznych BMW i. W czerwcu 2016 roku została starszym wiceprezesem marki BMW. Od stycznia 2018 r. jest odpowiedzialna za region sprzedaży Azji i Pacyfiku, z siedzibą w Singapurze.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Audi
Tematy w artykule: Audi

Podobne wiadomości:

Audi zaoszczędziło 110 mln euro dzięki pracownikom

Audi zaoszczędziło 110 mln euro dzięki...

Aktualności 2019-02-04

Współpraca Huawei i Audi w dziedzinie automatycznej jazdy

Współpraca Huawei i Audi w dziedzinie...

Aktualności 2018-10-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Lexus zbuduje kolejnego SUV-a?
Lexus zbuduje kolejnego SUV-a?
Marka Lexus w ostatnich latach bardziej znana jest z produkcji SUV-ów, niż limuzyn. Czy zapowiada się kolejna premiera w tym segmencie?