Dach wykończony włóknem węglowym ma podobne do M4 GTS przetłoczenie na środku. A dodatkowe osłony lusterek mogą być wykonane z karbonu. Tuner poszerzył nadkola "dwójki" i zamontował 20-calowe koła takie, same jak w M4 GTS. Na koniec warto wymienić czarną osłonę chłodnicy i dodatkowe lotki przy progach.
Koszt przemiany seryjnego BMW M2 w GTS nie jest tani:
- maska z włókna węglowego - 3399 euro
- przedni spojler - 1299 euro
- tylne skrzydło - 2099 euro
- dyfuzor 999 euro
- obudowy lusterek z włókna węglowego - 1449 euro
Pod maską pracuje rzędowy, sześciocylindrowy motor o pojemności 3 litrów, który jest wspierany przez turbodoładowanie. Seryjna jednostka została wzmocniona przez ludzi z Alpha-N Performance z 370 KM do 450 KM. Niemiecki tuner w aucie zamontował ceramiczny układ hamulcowy z BMW M4 GTS. Jeszcze lepsze niż w M2 prowadzenie ma zapewnić gwintowane zawieszenie Ohlins.
Alpha-N Performance swoje najnowsze dzieło będzie prezentować w przyszłym miesiącu na targach Essen Motor Show. Z kolei wzmocnione seryjne M2 GTS (lub CSL) ma pojawić się na rynku w przyszłym roku.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!