Pod maską oczywiście silnik 4.4 l biturbo V8, który zasilany benzyną dostarcza moc 560 KM w zakresie 6000 do 7000 obr./min oraz 680 Nm(1500 do 5750 obr./min). Czyli silnik gwarantuje takie same parametry jak w aucie przed liftingiem. Pierwszą setkę M6 Coupe osiąga setkę w czasie 4.2 sekundy oraz maksymalną prędkość ograniczoną do 250 km/h. Jednostka współpracuje z dwusprzęgłową skrzynią M DCT o 7 przełożeniach.
Skrzynia dostarcza ciekawej opcji Low Speed Assistan, która pozwala na jazdę powolną z prędkością do 15 km/h. Oczywiście nie zabraknie sterowania skrzynią za pomocą łopatek. We wszystkich modelach (Cabrio, Coupe, Gran Coupe) seryjnie montowany jest Active M Differential (aktywny mechanizm różnicowy) zaś opcjonalne można zamówić hamulce kompozytowe, karbonowo-ceramiczne. BMW daje również możliwość zamówienia opcjonalnego Pakietu Wyścigowego. Dzięki temu dostajemy zwiększoną do 575 KM moc silnika. Daje to o 0.1 s lepszy czas do 100 km/h.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!