Ypsilon ma nowy przedni zderzak, poprawiony grill oraz większe reflektory przeciwmgielne. Do tego mamy dwa nowe kolory nadwozia Ivory Chic oraz Dlu di Blu. W kabinie znajdziemy nową tapicerkę, przeprojektowaną deskę rozdzielczą i nowy lewarek skrzyni biegów. Do tego system Uconnect z 5-calowym ekranem.
Do Ypsilona przygotowano gamę silników, składającą się z 0,9 l TwinAir Turbo (85 KM), 1,2 l (69 KM), 1,2 l (69 KM) z instalajcą LPG, 1,3 l Multijet(95 KM) oraz 0,9 TwinAir Turbo o mocy 80 KM, który może być zasilany metanem.
Z Lancią Ypsilon problem jest prosty - to tylko lifting, a świat czeka na nowy model, gdyż obecny stan(w ofercie dwa auta Ypsilon i Voyager) rodzi plotki o zbliżającym się końcu marki z Turyny. Oczywiście mówimy tu o Lancii. I jeśli Włosi nie zmienią swojej polityki to Lancię, która jest również legendą rajdów samochodowych pochowamy. Miejmy nadzieję, że do tego nie dojdzie, gdyż straci na tym Polska. Ypsilon produkowany jest tylko w Tychach.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!