1. mojeauto.pl >
  2. motogazeta >
  3. Premiery >
  4. Nowy NSX już w wersji produkcyjnej

Nowy NSX już w wersji produkcyjnej

W Detroit odsłonili produkcyjną wersję NSXa. Na razie auto pokazywane jest pod szyldem Acura, jednak do Europy już jako Honda NSX trafi w nieznacznie zmienionej formie.

Nowy NSX już w wersji produkcyjnej
Śmiało można powiedzieć, że to NSX naszych czasów. Czasów, gdzie króluje downsizing oraz hybrydyzacja. NSX został wyposażony w silnik V6 twin-turbo umieszczony centralnie. Dodatkowo jednostka jest wspierana przez trzy silniki elektryczne. Dwa umieszczone z przodu, odpowiadające za napęd przednich kół, trzeci pomiędzy silnikiem a dwusprzęgłową, dziewięciobiegową skrzynią. Dzięki temu realizowany jest napęd na cztery koła.

Długość 4470 mm, szerokość 1940 mm oraz wysokość 1215 mm i rozstaw osi wynoszący 2630 mm - to wymiary nowego NSX. Auto jest większe od poprzednika o odpowiednio 45 mm, 130 mm, 45 mm oraz 280 mm. Pod karoserią schowano zestaw akumulatorów ułożonych w literę T.


Z przodu auto porusza się na 19-calowych felgach z oponami o rozmiarze 245/35Z R19, zaś z tyłu zamontowane są 20-calowe felgi z oponami 295/30Z R20. Z przodu 6-, z tyłu czterotłoczkowe zaciski hamulców. Quiet, Sport, Sport+ oraz Track to cztery tryby, które kierowca ma do wyboru i za pomocą których może dostosować parametry auta do swoich potrzeb. W pierwszym trybie NSX może się poruszać wyłącznie przy użyciu silników elektrycznych. Dodatkowo auto posiada procedurę startu, w której wszystkie silniki oddają moc na koła. Acura nie zdradza szczegółów technicznych produkcyjnej wersji, ale moc sumaryczna szacowana jest na ok. 550 KM.


Podobne wiadomości:

Honda z homologacją jazdy autonomicznej poziomu 3

Honda z homologacją jazdy autonomicznej...

Aktualności 2020-11-26

Honda NSX po face liftingu

Honda NSX po face liftingu

Aktualności 2018-09-12

Komentuj:

~frodo 2015-01-13

stary nsx to bylo cos a wspolczesna wersja jest zalosna

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Mitsubishi hybrydami plug-in stoi
Mitsubishi hybrydami plug-in stoi
200 tysięcy samochodów z napędem hybrydowym typu plug-in (PHEV) sprzedało Mitsubishi w ciągu ostatnich 9 lat. Dodajmy, że w ostatnim czasie to tempo wzrasta.