
Pod maską udało się poprawić ekonomię silnika Diesla o pojemności 2.0 l. Jednostka napędowa o mocy 150 KM współpracując z 6-biegową skrzynią manualna zużywa 5.7 l/100 km i emituje do atmosfery 150 g CO2/km. wyniki poprawiły się odpowiednio o 0.8 l i 20 g. Wersja wyposażona w automatyczną skrzynię również poprawiła swoje ekonomiczne osiągi. Udało się to osiągnąć m.in. dzięki zastosowaniu technologii odzyskiwania energii podczas hamowania (ESM) oraz układowi recyrkulacji schłodzonych spalin EGR.

Espace charakteryzuje 7, pełnowymiarowych miejsc oraz bardzo przejrzyste wnętrze, które zapewnia otwierany dach. Problem z ewentualnymi plamami rozwiązuje specjalna tapicerka, która jest odporna na wchłanianie cieczy bazujących na wodzie i oleju wykonana w technologii Teflon Automotive High Protection.
Kierowca w nowym Espace otrzymuje komfort lepszego manewrowania, dzięki wyposażeniu auta w kamerę cofania. Nałożony na obraz z kamery szablon strefy parkowania ułatwia manewrowanie vanem na parkingu. W przednich zagłówkach dostępne są dwa ekrany 7-calowe, na których pasażerowie tylnej kanapy mogą oglądać filmy z pokładowego DVD.

W standardzie znajdziemy m.in. system nawigacji Carminat TomTom Live, kartę Renault Hands Free, automatyczny hamulec postojowy, zestaw złączy USB oraz AUX. Nowy Renault Espace zapewnia również kilka wariantów aranżacji wnętrza poprzez zmianę konfiguracji foteli.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!