Czterodrzwiowy sedan dostał również fotele Premium, które do tej pory producent oferował jedynie w crossoverze Model X. A skoro już o tym modelu jest mowa, to nowy zestaw akumulatorów trafi również do Tesli Model X. Dzięki temu auto osiągnie 100 km/h w czasie 2,9 s, a zasięg wyniesie 542 km.
Za Teslę Model S P100D trzeba zapłacić w USA min. 134 500 dolarów, zaś Model X z nowymi akumulatorami kosztuje od 135 500 dolarów. Samochody juz można zamawiać, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów we wrześniu.
Jednak jesli już masz Teslę Model S to Amerykański producent oferuje dwie opcje aktualizacji auta. Ci którzy zakupili wariant P90D z trybem Ludicrous muszą przygotować 10 tys. dolarów, zaś posiadacze zwykłej P90D muszą liczyć się z dwukrotnie większym wydatkiem. Skąd takie duże koszty? Wszystko opiera się o to, że Tesla musi wymienić stare akumulatory na nowe. Oczywiście dochodzi do tego jeszcze koszt recyklingu "baterii".
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!