mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > "Schowaj i jedź"

"Schowaj i jedź"

DaimlerChrysler w swoich minivanach wprowadza możliwość chowania siedzeń z drugiego i trzeciego rzędu w płycie podłogowej.

Z nowym systemem Stow'n Go właściciele pojazdów będą mogli bardzo szybko, bez wysiłku złożyć/rozłożyć oraz schować tylne siedzenia. Po tej czynności z tyłu będzie tylko podłoga, gdyż siedzenia chowają się w specjalnych komorach ukrytych w podłodze. Siedzenia drugiego i trzeciego rzędu mogą być składane w całości lub oddzielnie, podczas tej czynności nie jest wymagane wcześniejsze zdejmowanie zagłówków. Przy rozłożonych siedzeniach komory oferują dodatkową przestrzeń załadunkową. Siedzenia w drugim rzędzie dodatkowo mogą być przesuwane w tył o 100 mm oraz rozkładane do tyłu do 40 stopni.

Wszystkie trzy modele oferowane będą z nowym wyposażeniem zwiększającym bezpieczeństwo. Boczne kurtyny chroniące głowy zabezpieczają przed urazami pasażerów na wszystkich siedzeniach. Posiadają specjalne czujniki, które aktywują tę stronę, w którą nastąpiło uderzenie. Zaawansowane, wielostopniowe przednie poduszki działają w zależności od siły uderzenia, a przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać zdezaktywowana. Sygnał dźwiękowy oraz światełko przypominają o zapięciu pasów bezpieczeństwa kierowcy. Dodatkowo samochód posiada system ułatwiający parkowanie do tyłu oraz, dostępną później, sygnalizację o nie zamkniętych drzwiach.

  

 

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
15 lat dwusprzęgłowych skrzyń biegów DSG
15 lat dwusprzęgłowych skrzyń biegów DSG
Równo 15 lat temu Volkswagen zaprezentował pierwszą wielkoseryjną dwusprzęgłową skrzynię biegów DSG.