Jaguar XF w przedbiegu

Będący pod wpływami Forda brytyjski producent luksusowych samochodów marki Jaguar przygotowuje się do wejścia na rynek z całkowicie nowym modelem, który zastąpi dotychczasową generację S-Type. Będzie to Jaguar XF, a jego publiczny debiut nastąpi już tej jesieni.

Jaguar XF w przedbiegu

Auto występuje na razie pod nazwą kodową X-250, ale wiadomo, że docelowo będzie to Jaguar XF. Producent za pomocą tego samochodu zamierza nawiązać bezpośrednią rywalizację z niemieckim rywalem, BMW Serii 5. Aktualna generacja modelu S-Type jest dostępna na rynku od 1998 roku i jak dotąd znalazła wielu zadowolonych nabywców, ale pomimo tego charakterystyczny wygląd nie każdemu przypadł do gustu.

Nowy XF będzie modelem, który zapoczątkuje przełom polegający na porzuceniu dotychczasowego klasycznego designu samochodów i wprowadzeniu powiewu nowoczesności jaką prezentował chociażby model C-XF. Pod maską nowego modelu znajdą się silniki sześcio- i ośmiocylindrowe, a w tym nowa V6-tka o pojemności 3,2 litra użyta po raz pierwszy w Volvo S80. Dotychczasowy silnik o pojemności 4,2 litra zostanie najprawdopodobniej powiększony do pięciu litrów. W standardzie pojawi się także nowa przekładnia nazywana Jaguar Drive.

Czytaj także:

Kto kupi Jaguara? (2007-08-06)

Jaguar XK z nowym silnikiem V8 (2007-06-18)

Futurystyczna skrzynia biegów Jaguara (2007-05-30)

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Jaguar XF
Jaguar XF
Cena podstawowa już od: 242 100 PLN brutto
Dostępne nadwozia: kombi-5dr. sedan-4dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Jaguar XF Wszystko o Jaguar
Tematy w artykule: Jaguar Seria XF Jaguar XF

Podobne wiadomości:

Jaguar F-Pace najlepszy – WCOTY 2017

Jaguar F-Pace najlepszy – WCOTY 2017

Aktualności 2017-04-13

Jaguar XKSS - wskrzesili legendę

Jaguar XKSS - wskrzesili legendę

Samochody luksusowe 2016-11-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Toyota zapowiada tańsze o połowę akumulatory do elektryków
Toyota zapowiada tańsze o połowę akumulatory do elektryków
Toyota zainwestuje do 2030 roku 13,5 mld dolarów w rozwój i zwiększenie produkcji akumulatorów do hybryd i samochodów elektrycznych. W drugiej połowie dekady koszt produkcji "baterii" ma spaść o połowę.