Specjalna wersja wyróżnia się nietypowym lakierem Golden yellow Metallic, ale oprócz tego samochód będzie dostępny w jeszcze dwóch kolorach: białym lub szarym. Trzeba jednak przyznać, że lakier prezentowany na zdjęciach robi największe wrażenie. Oznaczenie Exclusive Series to nie tylko nowe lakiery, ale przede wszystkim kilka nowych elementów wykonanych z włókna węglowego, które znajdziemy na karoserii i w kabinie samochodu.
Porsche zamierza wyprodukować tylko 5 tys. Egzemplarzy, a każdy z nich będzie oznaczony specjalną plakietką z numerem seryjnym. Pod tylną klapą pracuje silnik z wersji Turbo S. Standardowa moc tej jednostki to 580 KM, ale w tym przypadku podniesiono ją o dodatkowe 27 KM, a więc motor o pojemności 3,8 litra rozwija 607 KM i 750 Nm, czyli tyle samo, co po dołożeniu pakietu Sport Chrono. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 2,9 sekundy. Druga setka pojawia się na liczniku przy 9,6 s. Prędkość maksymalna to 330 km/h.
Porsche 911 Turbo S Exclusive Series wyceniono w Niemczech na 259 992 euro. W porównaniu ze standardowym Turbo S jest droższe aż o 54 tys. euro. Wraz ze specjalnym modelem pojawiły się też akcesoria, takie jak dedykowany zegarek za (9 950 euro) czy zestaw walizek z logo Porsche (5 474 euro).
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!