1. mojeauto.pl >
  2. motogazeta >
  3. Samochody luksusowe >
  4. Wydajniejszy Mercedes S500 Plug-in Hyrbid

Wydajniejszy Mercedes S500 Plug-in Hyrbid

Mercedes ujawnił kilka nowych informacji na temat nowej odsłony luksusowego S500 Plug-in Hybrid, która zadebiutuje na rynku we wrześniu. Co ciekawe niemiecki producent sam jest zaskoczony doskonałymi wynikami testów alternatywnego napędu.

Wydajniejszy Mercedes S500 Plug-in Hyrbid
Mercedes początkowo szacował, że hybrydowa S-Klasa będzie konsumować w dogodnych warunkach drogowych 3 l. paliwa na setkę. Inżynierom ze Stuttgartu udało się jednak poprawić ten wynik o 0,2 l. Mercedes już twierdzi, że nowa seria "eski" będzie pierwszą luksusową limuzyną, która do przejechanie stu kilometrów będzie potrzebować mniej niż trzy litry paliwa.



To jednak nie koniec dobrych wiadomości dla S500 Plug-in Hybrid. Udało się także poprawić wydajność elektrycznego agregatu. Zasięg przejazdu przy użyciu tylko i wyłącznie baterii zwiększył się z 30 do 33 km. Luksusowy Mercedes będzie także szybciej startował spod świateł - przyspieszenie od 0 do 100 km/h poprawiło się z 5,5 do 5,2 s.

Mercedes S500 Plug-in Hybrid będzie napędzany podwójnie doładowaną jednostką V6 o pojemności 3,0 l. Ten zestaw wzmocni 107-konny silnik elektryczny, a łączna moc z obu motorów powinna oscylować w granicach 435 KM przy 650 Nm maksymalnego momentu.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Mercedes
Tematy w artykule: Mercedes spalanie S 500 Plug-in Hybrid

Podobne wiadomości:

Test porównawczy: Mercedes Klasy V i VW...

auto motor i sport 0000-00-00

Duże vany za duże pieniądze mają nie tylko praktyczne zalety, mogą też nosić wyraźne znamiona luksusu – i jeździć jak luksusowe osobówki. Sprawdzamy, czy najnowszemu Mercedesowi klasy V udaje się to lepiej niż VW Multivanowi.

Mercedes EQA - ceny elektrycznego SUV-a

Mercedes EQA - ceny elektrycznego SUV-a

Aktualności 2021-02-08

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Mercedes Klasy C - premiera
Mercedes Klasy C - premiera
Mercedes Klasy C debiutuje w nowej odsłonie, która korzysta z rozwiązań flagowej Klasy S. Wśród nowości tylkna oś skrętna i hybryda plug-in z zasięgiem 100 km w trybie EV.