Pochodząca z Volkswagena i mająca już prawie 20-letnią historię jednostka VR6 o mocy 250 koni była jak dotąd dostępna w Audi A3 i modelu TT. Jednostka FSI o pojemności 3,2 litra była montowana w Audi A4 (265KM). Pomimo tego, że koncern nie potwierdził jeszcze oficjalnie wycofania jednostki, to małe zainteresowanie tymi silnikami jest nisko poniżej oczekiwań. Szczególnie gdy na rynku są już dostępne wydajniejsze i oszczędniejsze jednostki dwulitrowe z turbodoładowaniem.
Ten sam powód może spowodować, że niebawem nie zobaczymy już na drogach Audi S8. Nowa generacja samochodu ma się pojawić w 2010 roku. Nie wiadomo natomiast czy koncern z Ingolstadt zamierza wypuścić sportową wersję swojej topowej limuzyny, gdyż dotychczasowa wersja sprzedawała się bardzo marnie.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!