mojeauto.pl > motogazeta > Technika > Opel Astra BiTurbo - nowy diesel

Opel Astra BiTurbo - nowy diesel

Opel przedstawia nową jednostkę przygotowaną dla piątej generacji Astry silnik oznaczony jako 1,6 BiTurbo CDTI. Spalanie w cyklu mieszanym według normy NEDC ma wynosić 4,1-4,0 l.

Opel Astra BiTurbo - nowy diesel
Opel obiecuje bardzo dobrą elastyczność, a w danych technicznych możemy znaleźć moc równą 160 KM i moment 350 Nm, który jest dostępny już od 1500 do 4000 obr./min.. Lżejsza o 200 kg od poprzedniczki Astra V z silnikiem 1,6 BiTurbo CDTI przyspiesza do 100 km/h w czasie 8,6 s. Maksymalna prędkość wynosi 220 km/h. Sprint z 80 km/h do 120 km/h zajmuje 7,5 s.



Silnik 1,6 BiTurbo CDTI w liczbach:

  • pojemność 1,6 l
  • moc 160 KM
  • maksymalny moment 350 Nm (1500 - 4000 obr./min.)
  • spalanie cykl mieszany 4,1-4,0 l/100 km
  • emisja CO2 - 106-109 g/km.
  • 0-100 km/h - 8,6 s
  • v max - 220 km/h

 
„Kiedy w ubiegłym roku wprowadzaliśmy Astrę na rynek, zaoferowane przez nas połączenie przestronności, wyposażenia, komfortu i opcji łączności wstrząsnęło konkurencją. Nowa Astra jest jednym z najlżejszych samochodów w swoim segmencie, a w przypadku wersji z nowym silnikiem 1.6 BiTurbo niewiele modeli na rynku może dorównać jej pod względem mocy, osiągów, kultury pracy jednostki napędowej oraz niskiego zużycia paliwa" - skomentował dr Karl-Thomas Neumann, dyrektor generalny firmy Opel.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Opel Astra
Opel Astra
Cena podstawowa już od: 66 700 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-3dr. kombi-5dr. sedan-4dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Opel Astra Wszystko o Opel
Tematy w artykule: Opel Opel Astra Opel Gliwice

Podobne wiadomości:

Opel Corsa Gsi – polska cena

Opel Corsa Gsi – polska cena

Aktualności 2018-08-27

Opel Adam Black Jack - polskie ceny

Opel Adam Black Jack - polskie ceny

Aktualności 2017-07-05

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Parkowanie równoległe. Jak robić to dobrze?
Parkowanie równoległe. Jak robić to dobrze?
Parkowanie równoległe to pozornie trudny manewr. Tymczasem wystarczy poznać kilka zasad, by wpasować się w każdą niemal lukę.